My regrets

regrets

Viata ne ofera totul, noi suntem cei care alegem ce vrem sa facem in viata, ce ne place si in ce merita sa ne investim timpul.

Desi am auzit multe persoane care nu regreta nimic din trecut, mi-e imposibil sa cred ca o persoana nu are nici macar regretul de a fi facut ceva inedit pentru ea sau nu regreta o actiune, un sfat pe care nu l-a dat sau nu l-a primt la momentul  potrivit, orice lucru marunt care ar fi presupus un moment de fericire sau implinire etc.

Eu fac parte din categoria oamenilor care au regrete si nu se tem sa si le exprime.

box

1. Mi-ar fi placut ca personalitatea mea sa fi fost putin diferita. Sa fiu o persoana mai puternica, nu atat de sensibila ca acum, mult mai curoajoasa,activa si  mult mai independenta.

swim

2.Mi-as fi dorit sa fi practicat un sport in adolescenta precum: voleiul, inotul sau tenisul.

3.Sa cunosc limba engleza la un nivel C1 ( un nivel foarte avansat). Acest lucru nu e pierdut, pot sa incep si acum sa-mi perfectionez limba engleza, insa m-ar fi ajutat mult daca acest aspect ar fi fost pus la punct cu ani in urma.

2

4.Mi-ar fi placut sa fi urmat si studiile facultatii de marketing, management sau psihologie.

make

5.Sa fi urmat cursurile unei scoli de make-up. Sunt foarte pasionata de acest domeniu, insa imi doresc ca atunci cand fac ceva, sa fac acel lucru si bine, iar faptul ca sunt o amatoare nu imi confera acea satisfactie si experienta ca in cazul unui curs specializat.

Timpul nu e pierdut, unele lucruri se pot realiza si acum si in viitor, insa  faptul ca nu am reusit sa pun in aplicare fiecare dintre ele, le transforma in regrete.

Voi ce regrete aveti?

Sursa foto:Pinterest

Leave a Reply

