Blog-ul-o dorinta veche

Welcome to my blog!articol

Imi doream de mult timp sa detin propriul blog de care sa ma ocup des si sa contina in mare parte informatii utile pentru cititori.Imi propun ca acest blog sa fie unul care sa contina idei, sfaturi si pareri personale vizavi de diverse subiecte si teme care imi/ne impacteaza viata.Din 2009 a inceput pasiunea mea pentru scris, fapt care a condus la crearea a doua bloguri, dintre  care unul era dedicat fotografiei (una dintre pasiunile mele) , insa  ambele le-am  abandonat in acelasi an din lipsa de timp si datorita faptului ca nu l-am pus pe lista prioritatilor de atunci.
Probabil o sa va intrebati de ce nu am inceput acest blog mai devreme, idei de subiecte aveam multe, imi doream sa ma reapuc de scris fiind foarte pasionata de asta,  imi doream sa-mi pun ordine in idei si sa le dezvolt, dar ca de fiecare data, eram prinsa in alte activitati pe langa orele petrecute la serviciu.
In cele din urma mi-am propus sa pun in practica si planul acesta care astepta de muuult timp.Din punctul meu de vedere un blog trebuie sa fie calitativ, sa exprime o parte din tine si tocmai din acest motiv imi doresc sa ofer informatie de calitate si sa-mi transpun in cuvinte ideile,sfaturile, gandurile si experientele de viata.

Nu imi doresc ca acest blog sa urmeze o anumita directie, deoarece imi place diversitatea si cu atat mai mult imi doresc sa abordez subiecte pe diferite teme , insa imi doresc sa fie un blog cu accente personale.

Sursa foto:Pinterest

Leave a Reply

